Läsnäolosta luovuuteen –verkkovalmennus

Valmennusteemat
Mielen Melodiat haluaa auttaa sinua löytämään elämäntiellesi tärkeitä voimavaroja. Pysähdyt kuuntelemaan itseäsi ja tuomaan enemmän läsnäoloa elämääsi. Opit luottamaan tähän hetkeen ja siihen, että elämä kantaa.

Elämäntiellä jokainen kohtaa haasteita, pettymyksiä ja kipeitäkin asioita. Valmennuksen avulla opit löytämään omat vahvuutesi sekä vahvistamaan omia voimavarojasi ja itsetuntoasi.

Teet matkan sisimpääsi ja ajatuksiisi. Opit muuttamaan omia uskomuksiasi ja saat työkaluja mielesi ja itsesi kehittämiseen. Sinun omat oivalluksesi ovat tärkeintä valmennusmatkalla.

Läsnäolo on tärkeä avain myös luovuuteen. Ihminen tarvitsee luovuutta arjessa sekä uusien asioiden eteenpäin viemisessä. Rohkeuden avulla sinun on helpompi lähteä työstämään asioita kohti omia unelmiasi.

Mitä kaikkea voisit saavuttaa elämässäsi, jos sinulla olisi enemmän luovuutta ja rohkeutta? Millä askelilla etenet kohti omia unelmiasi?

Kokonaisvaltaisessa hyvinvoinnin valmennuksessa työstät asioita itsenäisesti ja yksilöllisesti.

Valmennuksen hyödyt:

  • Opit rentoutumaan ja saat läsnäoloa elämääsi
  • Vahvistat itsetuntoasi ja sinulle tärkeitä voimavaroja
  • Oivallat omien ajatustesi ja asenteesi voiman
  • Vahvistunut itsetunto ja rohkeus ohjaavat sinua omiin tavoitteisiisi ja unelmiisi
  • Huomaat lisääntyneen sisäisen säteilysi vaikutuksen vuorovaikutustilanteissa

Valmennusmatkassa mukana:

  • Lauri Tähkä
  • Mari Ravattinen
  • Minna Immonen, psykologian maisteri, henkisen hyvinvoinnin valmentaja
  • Jaana Hautala, NLP-kouluttaja, henkinen valmentaja
  • lkka Koppelomäki, itsensä johtamisen valmentaja

Valmennus sisältää:

  • 25 videota
  • 21 äänitettä
  • 25 tehtävää, jotka voit ladata itsellesi pdf-tiedostoina

Saat kunkin teeman mukaiset materiaalit sähköpostiisi viikon välein.

Käyttöoikeus materiaaleihin yhden vuoden ajan.

Valmennukseen osallistuneet kertovat saaneensa:

  • Olen oppinut olemaan enemmän läsnä ja kuuntelemaan omaa kehoa.
  • Olen stressannut paljon vähemmän.
  • Opin laittamaan, stressaavat ja hyvää mieltä tuovat asiat oikeaan perspektiiviin.
  • Olen oppinut negatiivisten tunteiden hyväksymistä ja jättämistä rauhaan.
  • Välihengitys on loistava arjen ja kiireen keskellä.
  • Hyvää oloa ja rentoutusta, mikä auttaa iltaisin nukahtamaan.
  • Uskon enemmän itseeni.
  • Luulin, että minulla ei juurikaan ole unelmia, mutta toisin kävi.
  • Sain uskoa ja rohkeutta jatkaa suuren unelmani tavoittelua.
  • Mä olen niiiiin onnellinen, kun lähdin mukaan tähän valmennukseen.